A lot of life

I can see a lot of life in you.
I can see a lot of life.

För när jag ser sådana där lyckliga, mjuka bebisar, gamla, rynkiga, glada tanter, månen och himlen och myror då ser jag. Och när jag ser sådana där glada ögon och hör fina ord då känner jag. Och när jag ser en kärleksfull handling och att tankarna spritter och hoppar och någon säger saker som nästan inte går att förstå då förstår jag. Och när jag vet att du finns där, då vet jag.

LIV. JAG SERKÄNNERFÖRSTÅRVET ATT DET FINNS LIV.

WOW. Du finns lixom. Det är det finaste jag vet. Att du finns och ser livet.



Hur kunde jag någonsin glömma det?

Kommentarer
Postat av: Kiwiiie

agnes jag måste säga, att du har finaste bloggen! MUMIN POWER!

Postat av: Emma

NEJ MEN. Jag visste inte att du hade en blogg.. Eller så har jag bara tappat bort den vetskapen!
Hur som helst: YEAH!

2006-09-03 @ 14:52:56
URL: http://tjing.blogg.se
Postat av: Elin

Såg på mumin idag! Så fint! :D
Ja, det finns så mycket liv. Det är så fint! :D

2006-09-03 @ 18:26:43
URL: http://hejhenning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback