Glädjeyra

Call me Al 2Call me Al

AHHH! You Can Call Me Al måste nästan vara världens bästa! Paul Simon är i all fall världens sötaste. Titta bara på videon! AHHHHHHHHHHHHHH! Mitt Paul-freakande har återvänt ! AHHHHH! Paul is my man. I alla fall dagens man. Åh jes, hans musik får mig att bli sådär hopp-och-studs-glad och varm i hjärtat. Alltså, jag kommer alltid att vara hemligt kär i Paul. Det bara är så. Mitt Paul-freakande har aldrig gått över, bara legat lite lågt ibland. Man kan ju inte vara hyper hela tiden. 
Nääförtusan. Paul kommer alltid vara min man.
Glädjeyra och kärlek.
"En Pauldag gör magen glad"
(Mitt nyuppfunna ordspråk.)

(Nejdå, jag har inte glömt Garfunkel. Men Paul är lixom grädden på moset. Det lilla extra, så att säga.)
Paul är och förblir min stora förälskelse.

Och nej, jag har inte glömt Paul McCartney. Han ligger på samma plats. Fast han är och förblir min stora kärlek.

Paul i dubbel betydelse, lixom.



Kommentarer
Postat av: e

aaah jag älskar när han börjar spela flöjt. aaah. paul in our hearts.

2006-08-23 @ 12:44:16
Postat av: Liz

aahh! jag detta kom allt lite oväntat, jag menar - agnes.. blogg?! haha men det är kul, klart att du ska ha en blogg, det är så trevligt att gå in och läsa alla små fina tankar som ryms i sina vänners huvuden:P blir glad av det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback