Det är härliga tider (Fenomenal-Fredag)

savage garden

Denna skiva lyssnade jag väldigt mycket på för många år sedan.
Och nu lyssnar jag på den igen.
Och, kan ni tänka er, mina vänner, den är fortfarande lika bra!
Härliga tider! Nostalgi och nytt på samma gång gör ju livet fenomenalt en fredag som denna.
Det är härliga tider!
Snart kommer min bror hem och då ska vi äta middag tillsammans.
Och i kväll ska jag och Ella till Hannah och det ska bli FETT NAJS FÅGELBAJS.
Och i morgon ska jag till Slaggatan 10, som visst ska byta namn.
Och på söndag ska jag till min fina gamla grundskola på julbasar och se åttornas musikal där min eminenta syster medverkar.
Det är härliga tider, mina vänner, det är härliga tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback