En gång

En gång blev jag såhär rädd för Robert

En gång såg jag såhär läskig ut  och lyckades faktiskt skrämmas på riktigt

En gång var dessa fina flickor  påväg till en nollning av de nuvarande musikettorna

En gång pussade jag på en frusen gädda vid namn Elsa  i Dala-Järna, då när jag och Ella och Robert och Henric och David och massa mer såg blod på marken och när Henric (eller var det Robert?) skrämde Ella något så fruktansvärt med sin mask och vi åkte hem med buss förbi Gagnef och jag hade massa pirr i magen

En gång hade vi den första myskvällen med Es1Mys i min källare och Wallis lekte Lena PH

En gång var vi sådär galna och ägde skolan dagarna i ända så att lärarna fick ont i huvudet och måste be oss CHILLA FÖRIHELVETE

En gång nollades vi en fin sommardag i augusti när ingen visste vad som skulle hända med vår klass, ES1MU, och jag och Elin och Isak var ett lag med konstiga kläder som skulle samla ihop pengar genom att slå på diverse ting och framkalla musik

En gång var ES1MÜS ännu ett oskrivet blad, mina vänner.


En gång (igår, närmare bestämt) sa min pappa "Du som inte är helt hjärndöd kanske kan fixa det här!" och gav mig hans handsfree och en såndär muff som jag skulle sätta på hörluren. Jag misslyckades och muffen gick sönder.
Det var väldigt kul. Inte bara med tanke på situationen utan också med tanke på att detdär var ett av min pappas bästa skämt på länge.

Kommentarer
Postat av: Liz

nostalgiiiii!
åh vilka saker vi har gjort, vilka minnen :) ååhh blir aldeles varm i magen av att tänka på det å se alla finfina bilder

2006-11-28 @ 22:35:45
Postat av: Sanne

Åh Savage Garden! :D jag har också den plattan. jag säger bara two beds and a cofee machine.. hahahehei Puss agnesälskling!

2006-11-28 @ 23:34:51
Postat av: sixx

QUUAAASSSIIIMMOOODOOOO!

2006-11-29 @ 16:48:29
Postat av: Henning e snel

ÅÅhhhh, vi har gjort mycket fint i våra dar.! :D

Postat av: Emma

Gladis!

2006-12-04 @ 12:24:42
URL: http://tjing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback