Jag tänkte skriva en rad om snön


Jag tänkte skriva en rad om snön.
Jag tänkte skriva en rad om att jag tycker om Sanne och att prata med henne i telefon för då får hon mig att känna den där distansen och att det finns så mycket mer än vad jag lyckas övertyga mig själv om.
Jag tänkte skriva en rad om att jag hatar ordet instabil eftersom att det beskriver mina känslor ganska bra just nu. Fast ibland älskar jag det också. För alla skrymslen och vrår i min kropp fylls och töms på detdär lilla extra hela tiden. Det är ansträngande men bra tillochfrån.
Jag tänkte skriva en rad om min gröna kofta som jag har ärvt av min mormors syster och som jag aldrig vill ta av mig mer för den är helt rysligt mjuk, skön, mysig och grön.
Jag tänkte skriva en rad om att jag gick till Arvid mitt i snöovädret med min störda hund och fick en kopp kaffe i sisådär 1 ½ timme och att jag sedan gick hem när ovädret var över och att Arvid är en hyvens kille.
Jag tänkte skriva en rad om att Sixxtens arbetsledare verkar vara en helt fantastisk man och att vi skrek "DÖÖÖ PSYKOPAT!" till killen i filmen för att han var sådär övernaturligt kär och så slutade det lyckligt i alla fall.
Jag tänkte skriva en rad om någonting som lät så bra igår men nu har jag glömt det.
Jag tänkte skriva en rad om något nytt som jag inte riktigt kan sätta ord på så jag låter det vara så länge.glädje

Jag tänkte skriva en rad om snön.





Kommentarer
Postat av: emma

Många fina rader tycker jag. Fin grej för en fin tjej! :)
By the way, det blev ingen modevisning :( Men jag orkar inte ta mig till Dala- järnis. Sorry. Hoppas det blir ett hyvens äventyr!

Postat av: e

åh, jag känner igen mig, detdär med att det svallar och så. det är ansträngande, yes, men det är så det är nu och då får det vara så. jag brukar skylla på hormoner. det är tacksamt.

åh, nu saknar jag dig och arvid och alla. kräm.

2006-11-01 @ 19:23:52
Postat av: sixxten

jaa han var värkligen psykopat. haha, kärlek är en konstig grej man blir så lätt psykopat och de slutar aldrig som i filmerna endå. därför ska jag inte bli kär på ett tag. höj!

2006-11-02 @ 14:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback