JAVISSTKÄNSLA

aaah

JAVISSTKÄNSLA
Det innebär livsglädje
Och jag kunde inte sova i går för att jag bara ville skratta,skratta,skratta och dansa och var sådär lycklig i hela magen att snart sprängs jag snart sprängs jag SNART SPRÄNGS JAG
Jag ska sova med javisstkänslan i magen hela natten hela dagen hela allt
FÖR JAG VILL FLYGA
Och den finns kvar DEN FINNS KVAR
Såndär känsla som får det att pirra sprängas kittla hoppa GURGLA
GURGLA JÄMT
Fingrar flyger över pianotangenterna och jag sjunger min SOUL RUSH
För det är så
JAVISSTKÄNSLAN ÄR SOUL RUSH
Och LOVE BIRDS
LOVE BIRDS i min mage
LOVE BIRDS i mitt hår
LOVE BIRDS i min säng
LOVE BIRDS i mina öron
LOVE BIRDS ute och LOVE BIRDS inne
LOVE BIRDS I MIN MAGE

MUSKOT

Jag skulle kunna ösa allt över dig och du skulle nog nästan drunkna, så mycket är det
Men idag är jag så utmattad av all rörelse att jag kommer somna med ett fånigt leende på läpparna

JAVISSTKÄNSLA

Kommentarer
Postat av: Laajs

:D :D blir så glad av att höra om sånhär lycka! jagvillåxå!! men det kommer lite då och då för mig med, kanske är tur att dom inte kommer allt för ofta, då vore det ju typ som om man spelar in kalle ankas julafton eller så :P
men snart känner jag på mig ;)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback