See you, me and Julio down by the schoolyard

Jag är en som jobbar här

Well I’m on my way
I don’t know where I’m going
I’m on my way I’m taking my time
But I don’t know where

Och jag är inte klämkäck och hurtbulle, men friskis gjorde min dag
Och jag är inte ett mitt-liv-är-underbart-leende när jag säger att jag kommer sova bra i natt
Och jag är inte en smart jag-lär-mig-av-mina-misstag-typ när jag vrider mig av så plågsamma smärtor i magen och ett hemskt illamående (p.g.a för mycket tårta och godis) på natten att jag önskar att jag hade brutit benet eller något annat mindre smärtsamt i stället
Och jag är defenitivt inte cool när jag borde

Men när jag lägger manken till, då kan jag tamigtusan tillochmed tycka att vårt fula badrumsskåp är riktigt snyggt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback