It won't be hard to find me if you look down on the ground

fisk

Jag luktar fisk och gammal pizza.
Och jag menar inte sånnadär guldfiskar.
Nej, som en ful, äcklig, grå och trist gammal gädda.
Det spelar ingen roll vad ni säger, för jag känner den lukten.
Jag hatar fisk-och-gammal-pizza-dagar.
Måste tvätta händerna stup i kvarten för att försöka få bort lukten.
Men det hjälper inte. Den sitter i huden, i kroppen.
Den försvinner inte förrän det kommer en såndär liten guldfisk.
En guldfisk-och-nybakta-bullar-dag.
Hoppas den kommer snart.
För jag får panik av att vara i skolan, panik av att vara hemma, panik av att vara på stan, panik av  att vara någonstans överhuvudtaget.
Det är inte roligt att vara äcklig gammal gädda och fet gammal pizza någonstans. Verkligen inte!

But there's nowhere to run
And there's no place to hide
Where the water runs free
And the mud starts to slide

Alison Krauss fyller igen lite av min grop idag. (Fina grejer av en fin tjej.)
Lite muskotnöt och brun, lite fuktig jord blandat med något lent och ett litet spöke med glada ögon fyller igen lite av min grop idag.

(Keso: "Hjälp Agnes! Du ser helt förstörd ut!" - Tänk att det syntes så bra..)

Kommentarer
Postat av: Liz

fisk och gammal pizza är ju inte så kul, men som sagt tycker jag inte att du luktar det och jag vet att det inte hjälper så mycket alls men ändå! sånna dagar kan ofta inträffa och oftast kommer de i stora förpackningar men försök då att komma ihåg vilken underbar tjej och vän vi tycker att du är! paniken kommer ofta här också och man vill bara skrika, eller försvinna. kom och skrik och försvinn bort med mig då om du vill.

2006-10-03 @ 21:00:06
Postat av: Elin

keso hör ögon som en hök. vi finns här för dig, Agnes. :)

Postat av: Elin

keso hör ögon som en hök. vi finns här för dig, Agnes. :)

2006-10-06 @ 12:23:43
URL: http://hejhenning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback