Kommunikation

Jag måste bara citera min smarta kusin;

"Kommunikki - Kommunikation
Kommunikki - Kommunikation
Kommunikki - Kommunikation"

Det är genialiskt!
Det är koden, mina vänner, det är koden.

Förresten så börjar det här likna ett dåligt skämt.
Jag vill helst krama alla knytt, hattifnattar och ensamma hemuler och skrika "OXYTOCIIIIIIIIN!!" tills det inte finns någon kyla kvar utan bara värme.

Tänk vad världen skulle vara fin med lite mera oxytocin!

(Ja, det rimmar tillochmed..)

(Oxytocin och kommunikki-kommunikation. DET är koden.)

JAJÄÄVLARR.


Kommentarer
Postat av: sanne

hej goding! jag saknar dej så när jag läser dina fina inlägg. oh god.. när ska vi ses egentligen? är allt bra annars? det är skönt med lov, tycker du inte? vad har hänt i ditt liv? vi hörs snart tycker jag, älsklingsagnes!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback