Min hund exprimenterar när den kissar

Idag var jag ute med Zilla.
Hon kissar sisådär 78 gånger per promenad, och då ska det vara avancerat. (Min hund gillar tydligen utmaningar.)
Först ville hon krypa in UNDER en buske och kissa liggande. Det såg galet ut.
Sedan lekte hon hanhund och försökte kissa mot en lyktstolpe med ena benet i vädret. Detta resulterade i att hon vinglade runt på tre ben att tag innan hon tappade balansen och fick lov att stå på alla fyra.
Ett annat trick hon ofta använder sig av är att stå med ena bakbenet på en sten eller stubbe när hon kissar. Det ser rätt lustigt ut.
Idag kissade hon också gående, det är en annan specialitet.
Däremellan kissade hon normalt några gånger också, d.v.s sittande.
Hon är kul, dendär hunden. Och väldigt mjuk att krama. Och väldigt glad.
Jag tycker faktiskt om henne väldigt mycket.

Jag har grävt lite idag också.
Och så har jag sovit i en dimma. Febrig i ett sånt där suddigt tillstånd. Kroppen oändligt tung och hjärnan snurrig. DET kan man kalla att fly från verkligheten (fast ofrivilligt).
Det är ganska skönt.

Sen har jag spelat Quadrapop. Det är verkligen beroendeframkallande. Och väldans kul. Och lite flykt från verkligheten, skulle man ju kunna säga. Fast en ganska liten flykt. Bara runt hörnet.

Ja. Idag har jag flytt lite runt hörnen i allmänhet.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du blir bättre snart, gnes! Hoppas all febervärme och allt klet försvinner som skuggor när man trycker på lysknappen. Knäpp. Poof. Borta.
KRAAAAAAAM//Henning

Ps! Mitt Quadrapop rekord är på 61 000 vad är ditt? :) Ds!

Postat av: e

ja, bajs med sjuk. 39.5 graders feber har jag, och dimman finns även i mitt huvud, och jag måste hålla med om att det är en relativt trevlig grej.

kom hem till mig nån gång så ska du få pröva riktiga Puyo Puyo, som QuadraPop är en kopia av. Det är fett. :)

kram, krya på oss

2006-09-28 @ 09:50:52
Postat av: Anonym

miiiiiiiiiwi!! ahahahaaahh!! cillycillycillis! :P
vi ses idag! klockan 7!! kääärlek

2006-09-29 @ 09:13:13
Postat av: sthu

quadrapop är sjukt. mitt rekord är, tro det om ni vill, 423745 poäng. tog nog 1½ timme eller mer.

2006-11-24 @ 01:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback