Trade your sins, peel your skin.

‘cause love is when you just pour this big tin with water over the sun. And he invites you, while birds become fishes

Kanske kanske.
Jag ryser, ryser, ryser. Och det fladdrar, fladdrar, fladdrar.
Det får mig att le. Du får mig att le. Ni får mig att le. Tonerna, tonerna och minnerna och nu och ditt och mitt och hans och hennes. Oj, det pirrar, tossar och fladdrar. Som du, som jag, som alla.
HALLÅÅÅ? Fnittret, det sitter verkligen.

Blunda, krampa. Jag RYSER!



Hejhej lyckokatten!


Kommentarer
Postat av: tossolle

Hey hå! fin blögg! tack för ett par väldigt fina dagar mitt i sportlovet agnes!

2007-03-02 @ 14:47:51
Postat av: e

HALÅ HAR DU HÖRT NICOLAIS NYA SKIVA ELLEEEEH!?!?!? DEN ÄR SJUKTBRA!! jag dör lite här i min ensamhet, speciellt när jag inte får dela extasen. WOHOOOO
jag har den jallafall om du vill bränna eller så.

OCH HAN KOMMER TILL UPPSALA! HALLÅÅÅÅ

2007-03-02 @ 22:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback