skarv


sigur

det är svårt att behålla
svårt att behålla
för det hittar vägar
vägar som jag inte visste fanns
det bara sitter
det skaver inte
det bara sitter
det mjukar upp
mjukar allt hårt
allt hårt mjukar det
tills nästan allt är mjukt

och jag vet
du kan aldrig veta
veta hur mycket man växer
av frisk luft
jag växer av frisk luft
och av att behålla
behålla istället för att kasta
frisk luft istället för den som redan är använd
jag vill inte återanvända
jag vill bara behålla
behålla och skapa
jag vill
behålla och skapa
jag levde att återanvändning sparade på luften
nej
återanvändning förstör luften
bryter ner tills allt rasar, försvinner och förstör
behålla vårdar luften
skapa med luften
luften skapar liv!

jag vill alltid skapa liv
men det är svårt att behålla
luften

hej skarv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback