TOSSE

GAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Det är 2007.
Och jag har klippt av mig alla festivalarmband.
Hejdå.
Hejdå och tack!
Vilken befrielse! Min arm syns och jag kan ha detdär fina armbandet utan att det försvinner i sunkiga tygband.

Och igår var väldans bra. VERKLIGEN!
Jag gillar er!
VERKLIGEN!
Det är verkligen nytt år och allt känns verkligen fanomenalt och min arm syns.
Verkligen.

Och imorgon är det stiftsgården och trettonhelgsläger som gäller och min mage är väldigt glad.
Hela jag är väldigt glad.
Hela allt överallt är galda ögon och massa tosse.

KRAMP.

Kommentarer
Postat av: ana

Du är verkligen fenomenalt fin och bra. Kvällen hos Liz var ju också den ofattbart bra, verkligen! verkligt massa glada och varma kramsar till dig.

2007-01-02 @ 02:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback