vi leker träd


ibland tycker jag att världen är sådär väldigt vacker
vacker fast det regnar och är varmväder i januari
vacker fast jag är så förkyld att jag känner mig som en heliumballong och en höstack samtidigt
vacker fast jag skjuter upp psykologiläxan och antagligen gör den i sista stund innan jag börjar i morgon

för vad gör det
när du säger saker som får mig att bli varm om näsan utan att jag behöver gräva ner den under täcket i timtal

Oh life, with your colorful surprises

(igår fick jag träffa alla tossebarn igen och då var också världen vacker trots att jag fick ont i magen av filmen. och idag satt vi på cafét i 5 timmar. det tycker jag är en kul grej. särskilt eftersom att jag tycker om er så mycket!)

snusmumriken

Kommentarer
Postat av: e

jag tycker om dej fett med mos.

2007-01-08 @ 23:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback