I know I don't understand how they forget

serenad
jag skulle aldrig tända ljus för dig
för du skulle inte tycka om det ("onödigt, konstigt...meningslöst?")
jag gör det för allt och för mig
i slutändan blir det för dig också
kanske på helt fel sätt
kanske på helt rätt sätt
för just nu så vet jag inget bättre

titta
känna
mjukt
skratt som snurrar, kastas, ligger, hoppar
ljus och massa händer
det är galet vad jag tycker om det stället
sanslöst
helt sanslöst
och ändå helt klart och sansat

I know I don't understand how weightless they must be

(jag måste hitta det fina, bra skrivet, det bästa, jag letar hela tiden, jag hittar ibland, ibland inte alls, ibland halft. det är nog det jag ska göra. hitta ibland, ibland inte och ibland halft. det är nog det.)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Agnes Agnes Agnes! Jag såg dig på Stiftsgården förra veckan, i Fredags! Jag ville säga hej. Men, ja, jag hann inte. Men du var söt iaf ^_^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback