Ohh how I love to be around this particular place I found

Ohh how I love to be around this particular place I found. No stress at all would waste our time. Nobody's letting anybody down. It's a world of its own in here. We get to do what we decide to. Ohh how I love to be around this particular place I found so full of life and possibly the most positive fields of energy. It's a world of its own in here. We get to love each other deeply.

TINGSEK!
GALEN GREJ!
HELT JAVISST!

Nu har jag spelat Nintendo Wii också. Jag kände att jag borde ge efter för trycket. Det står faktiskt i vårt vardagsrum och sedan bjöd ju Tomas ivrigt in Arvid och mig att försöka. Okej, jag vann i alla fall en omgång tennis över Arvid.
Och sedan åt vi vaniljbullar.
Sedan placerades allting rätt av bara farten.

Det är nog typiskt att dagar som går helt oväntade blir precis rätt och javisstplacerade.
Det är så väldans bra också!
Jag förutspådde en stördfiskdag men sedär så fel man kan spå såhär när allt slutplaceras.
Ibland är det riktigt nådigt att finnas till som människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback