MHM!

MHM!
Det är sådär så man bara vill säga MHM! och vara nöjd. NÖJDNÖJDNÖJD!
Jag gillar nöjda saker.
Tillexempel:
-Joseph som kör buss i takt till musiken och ler som en galapagosö HELA TIDEN!
-Kotten som säger "Szekszárd - The town where the sex is hard!" och att han alltid kommer att lyssna på vår musik med ett leende på läpparna + att jag fick en kindpuss och världens kram när han fick en dalahäst av mig
-Stefans tal i bussen hem
-Funky Freshy (Farty) Philips min när han säger "I'm too funky for this shit!" och när han får till en riktigt HÄRLIG fjärt

-Ola när han lånar skateboard av Ungersk kille och åker ett nöjdvarv runt statyn
-Gränslöst när vi har spelat fettet av Ungern och hemska Italienska spättor
-Söt tysk pojke som fick blommor och skiva av Elin
(-Alla som fick skivor av oss)
-Ingela när hon säger "Kom nu Gränslöst-familjen!"
-En blå kånkelbärsM&M i håret på en sovande man
-Massor av godis (fast inte när det blir FÖR mycket)
-Elin och Thea när de säger "TJURRIVILUPPAN!"
-Emma och Kristoffer när de dansar bugg/ fri dans mellan skåpen
-CP-toaletter som man kan sitta på...
-Min mammas och pappas min när de äter ungersk korv och jag får knäckebröd och är lycklig i själen över detta(observera att korven mest ger äckelkänslor + att det inte är biff-minen mina föräldrar har, för den är inte najs!)
-När någon verkligen menar att något är "riktigt NAJS!"
-När hela Gränslöst lyckas säga alla nummer utan avbrott i rätt takt
-När alla dansar i regnet till galet bra musik och bara yr
-En Gränslös-ring utanför bussen som låter cayenne
-Hela bussen när den låter, ser ut och luktar Gränslöst!
-Patiangsen (ehe?) på min mobil när den går ut...
och såklart:
-"I'M ANGRY MY FRIEND!" och trumpetsolot

image145
Kristoffer får stå för en finfin nöjd-min från flyget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback