MENS

Det enda jag kan göra utan att dö när jag har mensvärk är att sova eller stirra. Eller skriva. Just så. Inget annat, det blir fullkomligt miserabelt.
Men grejen är den att det jag vill skriva, det jag skriver, när jag har mensvärk bara är miserabla saker. Nästan:
Paris var fantastiskt.
(Det var inte miserabelt skrivet)
Bra jobbat, kan man tänka då.
I rött, svart och brunt.

Nej, Paris var blått och grönt och vitt och rosa. Typ. Helt fantastiskt! 
 
Nu ska jag ägna mig åt diklofenak och dålig hållning.

Kommentarer
Postat av: Elin

ajajaj, men du, jag vill se fina parisbilder! lägg upp på fejjis eller? pussss

Postat av: Lilly

Lägga till varandra via bloglovin?:)

2009-07-02 @ 02:00:00
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: Mirja

HEJHEJHEJ AGNESE tänk att jag äntligen har hittat hit. Du har ju inte uppdaterat på länge men det gör väl inge, man kan ju läsa bakåt. All min kärlek!

2010-01-20 @ 01:35:46
URL: http://plums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback