TeochKhakha och sånt

Det knäppte i väggen och Spicy sov under täcket.
Det var lite kallt, men  bara lite.
Jag kom på att jag hade saknat den, fast jag kom inte på att jag hade saknat den förrän den kom tillbaka
Stockholmskänslan
eller kanske
Systerkänslan

Det finaste var ändå
ett streck på ett papper "Du får den! Det är en fågel...som har gömt sig!"
spansk musik  och en rynkad panna "Han sjunger att han har något dåligt i sig som inte försvinner.. det är lite hemskt."
hurtig tågpersonal "Biljetten? Tjusigt tjusigt! Till Borlänge? Perfekt!"
krafs på prislistan och sedan "Nu skakar vi om här så chokladen upplöses, titta, nu är den i UPPLÖSNINGSTILLSTÅND! Haha!"
och han som öppnade dörren sådär uppmärksamt, som kanske hade utsätt det till sin uppgift
vad vet jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback