snygga vinklar

ord och snygga vinklar.image140
sånt som jag tjatar om.
bara för att få det bekräftat?
bara för att få det insatt?
bara för att få.

ord och snygga vinklar.
det kan verkligen hjälpa.
bara ett ord. kanske en vinkel.
kanske bara en.
kanske bara.
kanske bara ett samtal.
kanske bara ett.

när jag tänker på det, egentligen, så gäller det bara att vinkla det snyggt.
för ser man det från en snygg vinkel så är det inte så tokigt. inte alls.
men kanske behövs ord eller samtal för att vinkla det snyggt.
ja, kanske.
vinkla mig då, kanske.
("vad ska du göra efter sen då, kanske, eller?")


Kommentarer
Postat av: Isak

Agnes!!! jag har tappat bort ditt nr :( vilket innebär att jag inte kan ringa dig (doh) xD puss

2007-05-03 @ 21:59:31
Postat av: Isaaaaak

Hejeee.. nu kanske jag skickar 2 inlägg, vet inte.. dumma.. jag skickade ett förut, som inte verkar vilja vara med.. however.. me lost your phonenr, and me sad for that.

2007-05-03 @ 22:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback