Det viktigaste inlägget. Någonsin.

Detta måste vara det viktigaste inlägget någonsin i min blogg (helt klart det mest aktuella i dagens samhälle);

När jag för en gångs skull får sitta i MITTEN, inte bakom
När jag för en gångs skull får DANSA in, inte sitta still
När jag för en gångs skull SYNS och inte är dold bakom strängar och trattar
När jag för en gångs skull får chansen att HÖRAS, och inte dränkas av allt annat
När jag för en gångs skull har ett instrument som STICKER UT (det ser ut som en leksak men låter som en hel galapagosö)
När jag faktiskt har den BÄSTA utklädnaden och lever min roll fullt ut
Så är det enda jag får tillbaka en suddig mustach bakom en skarp och strålande Flinka Nils
Ett enda foto på mig hade gjort mig gladast av de glada
ETT ENDA

Men det enda jag kan göra nu är att citera Kalle, älskade Kalle;
SKÄMMES TAMEJFAN!

Jag trodde jag kunde lita på gränslöst hemsida, jag trodde faktiskt det

(Nej. Jag har inte facebook.)

Kommentarer
Postat av: Elin

Förlåt om jag fnissar lite :)

Men du, jag tror nog att Lóa kan fixa bilden till dig, för det finns ju en som är så sjukt fantastisk att man nästan dör (ja den finns på den såkallade fejjan). Because you're worth it! Men kanske bdb redan räddat ditt liv?!

Postat av: Emma

Var inte bitter! Det finns ju som sagt ett foto på dig som slår alla andra foton. Och utöver detta ska minnet av din fantastiska utklädnad alltid finnas kvar i allas våra hjärtan.

2009-01-21 @ 22:25:57
Postat av: Fredrik

Ååh! Agnes, jag lider med dig.



Förresten vill jag säga att jag är imponerad att du läste mitt blogginlägg utan att jag hade hunnit göra reklam för det. Det visar väl inget annat än att du är en hyvens människa, antar jag! Jag saknar dig verkligen, känner jag. Ser fram emot våran Monica Z-kväll (som kommer att inträffa i februari, va?).



Du är BÄST!

Din utklädnad/förklädnad var BÄST!

Vi ska fixa BÄSTA Zetterlund-kvällen EVER!

2009-01-22 @ 00:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback