Det skaver men lättar


ERNST<3


Saker kan lätta. Väldigt mycket! Fast det skaver alltid lite lite grann och det går nog inte att komma ifrån. Vissa stunder är jag så glad att inget skaver och då blir jag så paff att jag letar och letar och letar tills det finns något som skaver. Eller snarare så lever jag kvar i det där glädjeruset så länge jag kan, tills jag påminns om något som inte är sådär jättebra och då börjar det ju skava igen. Fast jag ska väl tacka och bocka för domdär glädjestunderna jag får. Och förresten så kan ju saker skava mer eller mindre. När dom skaver sådär pyttelite så kan man bortse från dom, eller inte bry sig. Det har jag faktiskt lärt mig!  Och det är ett framsteg! Och jag har nog många att tacka för det, fast mest mig själv.  Ja, jag skulle faktiskt kunna klappa mig själv på kinden och säga "Tack Agnes!".  Hihi!

Nu skaver det så där pyttelite att det går att bortse ifrån. Jag mår bra, förtusan!



Kommentarer
Postat av: e

åh, jag förstår exakt och precis!

2006-08-10 @ 19:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback