Soul Rush



Varför låter det alltid bäst på natten? Varför är tankarna sådär skarpa, klara och fina? Det är så mycket känslor och sådan stämning och fast jag är ensam så känner jag det där vackra. Jag behöver inte dela den med någon. Och jag tycker att natten kommer när det blir mörkt. Mörkt och ensamt.
Bra nätter är vackra och låter så bra att jag aldrig vill att de ska ta slut. Vissa sådana nätter är ensamnätter. Vissa är tillsammansnätter.
När det blir såndär harmoni, då är det verkligen totalvärme i hela mig. Totallugn. Att somna en bra ensamnatt, att somna i den där harmonin, är nog bland det bästa som finns.  Dom tankarna som kommer då är faktiskt otroligt viktiga för mig. Det känns som att le ett såntdär busigt litet kärleksfullt leende till sig själv. Ett vi-har-en-hemlis-som-vi-inte-behöver-säga-till-någon-annan-för-om-vi-vet-att-den-finns-där-så-räcker-det-leende.

Our hopes and expectations
Black holes and revelations

Kommentarer
Postat av: Lajs

fint! det är verkligen vackert om natten när det känns sådär bra. jag vill åxå. men vackert är svårt. men när det verkligen går så är det då underbart:)!!

Postat av: e

din blogg är den bästa för du skriver på riktigt. heja!

2006-08-24 @ 10:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback