stjört

fan. nu skrev jag precis ett fetinglångt inlägg om massa saker och så försvann allt.
jahapp.

jag ville bara säga
att idag är jag barnslig
så jag vill hoppa studsmatta och skratta och så
och att självförtroende
sånt självförtroende som jag strävar efter
sånt som jag beundrar
är när man går efter sin egen magkänsla
att man gör det som känns bäst inuti
och då menar jag inte att vara egoistisk
i alla fall inte på det sättet som får andra att må dåligt
utan att man gör på ett sätt så att att man själv mår bra på riktigt
vilket betyder att man gör på ett sätt så att alla andra också mår bra
för det är bara då, när dom man bryr sig om mår bra, som man själv också kan må bra
fast det kanske är egoism?
då gillar jag den sortens egoism
och i så fall så tror jag att allt man gör är egoistiskt på något sätt
om man resonerar att egoism är när man gör något för att man själv vinner på det på något sätt
för allt man gör mot andra som är bra skulle man ju inte göra om själv inte mådde bra av det
och när man gör saker som får andra och en själv att må bra så har ju dom runtomkring också vunnit på egosimen
alla vinner
kalasbra!

åh, allt blir ju bara bajs och trassel när man skriver, men jag försöker i alla fall.


MAAAAAH! Jag har hittat stört gamla bilder på mig och Ola! What a time it was...


Kommentarer
Postat av: e

jag förstår och bra och fint ja visst du är bra

2006-08-13 @ 01:44:08
Postat av: Hannah

Finiskaninis biler på dig ch ola.

hahahaha
Skrattar ihjöl mig!

Postat av: elin

näää va fint! :D

2006-08-29 @ 14:29:25
URL: http://hejhenning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback