Ska vi bada efter maten?

yeaaah

Agnes och Linn låtsas titta på maten när de egentligen tittar ut vilka av gästerna de ska äta upp.
Filip hittar Linn och Agnes som skrattar åt ett kylskåp. Hejdlöst.
Agnes föräldrar är russin. Agnes enda vän är en muskotnöt.
Agnes fick en lång kram.

Agnes tänkte på svartmörkt med ljus och glada ögon och varma myströjmänniskor och kloka händer och en enastående ensamstående.

Åh älskade kamrat
VI BEHÖVER DIG
Om vi ska orka
Om vi ska räcka till

(Jag behöver dig och just nu räcker jag till)

(Blame it on Rightbay)
 
Vilken underbar tid att finnas till som människa






Kommentarer
Postat av: Lizzen

:D stiftsgården verkar vara ett många bra ställe! ibland behöver man komma ifrån.
vad fint och glatt!! :)

2006-12-05 @ 22:41:00
Postat av: Sofia

Hejsan!

du undrar säkert varför jag är inne och läser och kommenterar ett såhärpass gammalt inlägg, men det är av anledningen "åh älskade kamrat".. jag har letat efter hela den texten väldigt länge! och jag ser att du har med en bit. Om du kan eller har resten av texten på lager någonstans skulle jag bli sjukt tacksam om du kommenterade det i min blogg, jag behöver den verkligen! :) tack på förhand!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback