Feelin' Groovy

normal!

Jag har ätit pizza och myst med Hultangänget plus två outsiders (mohaha) och det var kul, fint och mysigt.
Jag har överhuvudtaget varit ganska bra på att fördriva tiden detta lov.
Kerstin var här också och det var bra. Kerstin är brabrabra. (Min man, you know)
Och igår så var jag sådär glad att jag bara kunde identifiera mig med 59th Street Bridge Song (Feelin' Groovy). Ganska mycket i alla fall.
Sen har jag planer på att skriva ett brev. Men det är bara planer.
Dessutom sa någon att jag var normal, men det tror jag inte på.
Nej, mina vänner, att vara normal är inte min grej.
Jag undrar vad min grej är egentligen?

Men det är en fin dag idag.
Ja, sannerligen, det är det.




Kommentarer
Postat av: Lajs

kulkul och mysmys! du är då allt annat än normal kan jag garantera, tror att de flesta håller med mig. men ibland är du normal, på ett såntdär bra sätt. liksom speciellnormal.ja. bra är du iallafall och det är så skönt och lätt att prata med dig:)! pussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback