Frejlärt är det finaste namn jag har kommit på



Jag vet inte varför dessa bilder får representera idag. Det bara blev så.
Eller jo. Okej då.
Frejlärt är det finaste mjukmjuka får jag vet.
Och Arvidochjag-bilden är väldans ful, men det gör ingenting, för det jag tänkte skriva är att Arvid är så otroligt bra på att skrämma mig och jag bara dör varje gång (och man brukar ju inte precis vara snygg när man skräms...och inte när man blir skrämd heller för den delen..).
Och Alpacamössorna, som sitter som gjutet och passar fantastiskt bra på både SnyggEmma och SnyggLiz (men då börjar jag genast fundera över vem som inte kan passa i en alpacamössa?!), hittade jag häromdagen i en väska i mitt fantastiska rum. Alpacamössor. Jag minns alltihopa.

Och min mamma är bäst när allt annat är fel och vissa dagar vill jag bara döda men idag gjorde faktiskt mamma så att jag ville spara den i alla fall.

(Ibland är jag bara så dum att jag vill göra av mig själv någonstans där jag blir mjuk och varm igen.)

Kommentarer
Postat av: Sixxteeen

HAHHAHAHAHHAHA...fräjlert!! jag tror jag dör! vill också ha en fräjlärt att krama om nätterna! :D

2006-11-15 @ 16:42:17
Postat av: Liz

jag blir glaaaaad av att se bilderna, värsta nostalgi ;)!

2006-11-16 @ 22:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback