Get in to the swing


Idag hade jag spanska. Då sa Kaj "Du har en pipig fikonröst, din aniskringla!" - på spanska dessutom.
Då blev jag glad!

Idag gympade jag med SVEN och alla andra svettiga varelser på friskis till "Öppna din dörr" och avslappnade med alla kryp till Beppes Godnattstund.
Då blev jag glad!

Idag var jag på en konsert med massor av konservatorieelever som sjöng och spelade piano och då satt jag längst fram i en och en halv timme men jag fick inte ont i rumpan.
Min bror är jätteduktig och jag blev stolt när han spelade sådär jättesnabbt och fint. Fast mest blev jag lugn och mysig i magen, det är en bra grej.
Det var en kille som sjöng väldigt bra. Innan han skulle sjunga en låt om träd sa han:
"I ruskiga november längtar väl alla bort till en skog full av citronträd?"
Då blev jag glad!

så här länge har jag aldrig levt förut
































Idag hittade jag den här Stenmarkbilden.
Då blev jag glad!

Kommentarer
Postat av: Liz

iihh! vad bra att du är glad, jag blir glad av andra som är glada :) vaddå falla för grupptrycket?! men vaddå det är ett bra grupptryck eftersom man blir glad :)
haha! saknar alla störda spanskalektioner lite.. sitta där och skratta helt hejdlöst, ååhh..
stenmark is da man!

2006-11-23 @ 22:25:26
Postat av: Henning

åhh, jag blir också glad av alla glada saker. glädje smittar! :D det är som ett litet virus av prickar och ränder och mjuka saker som man kan klappa som lägger sig som ett pastellskimmer på alla människor runt om kring! :D Hasse Ö sprider sånt virus tycker jag, fast på ett svettigt sett. ÖPPNA DIN DÖRR!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback