Jojomänsan!

teddybear loves teddyboy

Olof: "Agnes, jag tänkte baka chokladbollar, du får gärna vara med! Eller, jag gör smeten, så kan du hålla mig sällskap och sen kan du hjälpa till att rulla dom."

Tomas (när vi rullar chokladbollarna): "Men hallå, om vi ska göra en chokladboll som är hälften så stor som min stjärt måste vi ha mycket mer smet!"

Ebba: "Agnes, vet du att farmor har blivit en fax?! Det är därför det piper i telefonen när man ringer till henne!"

Pappa: "Hej, jag sitter på bussen på väg hem nu."
Mamma: "Jassådu, är det kul på bussen?"
Pappa: "Jag kan meddela att jag har ett möte på torsdag.. Och ett till på fredag."
Mamma: "HAHAHAHA, och så säger du 'jag kan meddela att' - det låter ju så högtidligt att jag trodde att du hade blivit chef eller skulle flytta till Kina eller nåt!"

Klara råkade ringa på vår piffiga familjemobil med en gäll, dryg signal mitt i mor och fars telefonsamtal (se ovan) på vanliga telen, och det gjorde ju bara saken mycket roligare.
 
Zilla bara finns där som en störd fisk i vardagen och det är ju inte helt fel måste jag erkänna.

Ibland är min familj det bästa jag vet!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag har bara en mamma.

Postat av: e

aaah, illa roligt! ^^.

var hittar du alla sjukt snygga bilder?

2006-11-08 @ 12:16:24
Postat av: Anna

Man bara ålkar sin familj, eller hur!? ;D

2006-11-08 @ 17:20:50
Postat av: Liiiz

haha, din familj är då rolig. men min familj är då åxå en fin grejj :)

2006-11-09 @ 16:07:49
Postat av: Anna

Hej! och tack för den fina kommentaren (;. ska jag vara ärlig så brukar jag kika in här dåochdå jag också och unnas verkligen dina roliga och fina blogginlägg. du verkar trevlig kan jag också tilläga :)

2006-11-10 @ 23:18:45
URL: http://glasyranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback