Oh life, with your colourful suprises

water, just water

HALLÅÅ!
När det bara bubblar och bubblar och bubblar och bubblar och bubblar och bubblar då är det svårt att vara ledsen på något enda sätt
Det är verkligen underbart att finnas till som människa denna tid
JAVISST
Svettiga, salivrinnande spanjorer och underliv och överliv och mellanliv och du är snäll och häftig och ball och tjock och ful och smal och så sväller du upp och blir tjock när något är pinsamt och glass är dåligt att ragga med
Och jag ska nog köpa ett sådantdär luktsudd som Ella har som jag kan lukta på innan jag ska sova
FANTASTISKT!

Kommentarer
Postat av: ellaaaa

JAG VEET!!!

Det sprillar!

2006-11-26 @ 13:27:31
Postat av: Anonym

bubbla på :D!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback