Jag tycker om

rättviks kyrka


Jag tycker om att kramas.
Jag tycker om när jag och Linn dansar muskotnötdansen, ankdansen och lökdansen och när vi bestämmer att "nu är det tillåtet att säga pumpa, 1.. 2.. 3 PUMPA!!".
Jag tycker om att skratta.
Jag tycker om när Sixten är bitter.
Jag tycker om att jag ser ut som en mangafigur när jag skrattar.
Jag tycker om när Jerker härmar Trolles vibrato i Tuttelurium-låten.
Jag tycker om kapellet.
Jag tycker om när Pelle har på sig glasögon för det passar han så bra i.
Jag tycker om små paddor.
Jag tycker om att dansa fuldans och rameldans med Staffan på dirrot.
Jag tycker om att noppa strumpor.
Jag tycker om att Malin sov i sängen ovanför mig och när vi pratar som dom i Fucking Åmål.
Jag tycker om att gå till Rättviks resecentrum och se ut som en sköldpadda.
Jag tycker om Stiftsgården väldigt mycket.

Jag saknar Sara, Sanne, Hugo och Isak.

Fiiint.

Kommentarer
Postat av: e

fiiiiint, indeed. halssjuket är inte farligt men tar ett tag att bli av med. baah.
jag gilarejockså! jättemassor.
kram.

2006-10-01 @ 17:35:42
Postat av: Sixteeen

oj..hemskt att framstå som bitter! är jag bitter? herregud..*gör en freaaakyy dans*

2006-10-01 @ 18:07:08
Postat av: Elin

låter underbart detdär. som en liten godisskål i livet! :)
Åhhh.. Trolles vibrato i tuttilurium bringar fram glada nostalgiminnen. Vi borde lyssna på TT igen, snart! :D

Postat av: Liz

Jag tycker om dig^^!

2006-10-01 @ 21:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback