Stenmark på riktigt!

Öxölklöfför!

Detta är en Stenmark. Den första jag såg, tror jag. Och jag älskar den!
Stenmark är såndär lycka som är helt knäpp och finns överallt!

Häromveckan upplevde jag en Stenmark på riktigt;
Jag stod med min cykel utanför Liz hus och väntade på Liz.
Bakom mig kom en pappa och hans kanske åttaårige son cyklande.
"En hund?" Frågade pappan sin son.
"Ja" sa sonen.
De cyklade några meter och pappan frågade:
"En låda?"
"Ja" sa pojken.
Åter några meter hann de cykla, så pappan hann tänka över de svar han just hade fått på sina frågor, innan han till sist utropade:
"Men det blir ju en lådhund!"
"Ja, pappa" Sa pojken.

Åh, sådana fina stunder är det härligt att finnas till som människa!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahaha! Du borde skicka in den till www.tjuvlyssnat.se ! :D

Postat av: Liz

HHAHAhaha.. asså, det är fint. det är på riktigt. stenis finns i verkligheten och han har inspirerat människor i denna värld. dock vet jag ej om denne pappa har läst stenmark. det kanske är han som stenmark får sin inspiration ifrån?! håller honom instängd i en källare?! oh my god!
öxölklöfför är bäst vafan!

2006-09-04 @ 12:47:25
Postat av: Sara

HEJ!
Stenmark. vilken pojk.
Nu har jag måstat göra en blogg med skolan, vi lämnar in arbetena via en viss blogg. Skulle jag inte kunna få använda din bakgrund eller hur gör man nån annan än dom som redan finns? den bloggen ska jag bara använda med skolan. kan du helpa miiiiig? :) kram

2006-09-04 @ 17:02:50
URL: http://egosumsara.blogspot.com
Postat av: Miriam

Moahaha, eller Möahöhö kanske!:D
Jan Stenmark är min favort inom fullkomligt hopplös sarkastisk humor, delat med Assar då förstås.

En annan stenmark-favorit hos mig är den när det står ett ungt hånglande par mittemot ett skyltfönster på stan och så står det " Första gången hon kände en annans tunga i sin mun kunde hon inte tro sina ögon
-vilken billig klänning!"
hehe.

2006-09-04 @ 22:15:48
URL: http://www.flashigtmiriam.blogspot.com
Postat av: sanne

Agnes, jag måste bara säga att din blogg är så fin. Jag bara myser. När jag vill gå in på en mysig sida så bara; favoriter, Agnes blogg. :)Perfekt. Jag blev så nostaglisk när jag läste om knyttet. Du saknas för övrigt. PUSS

2006-09-04 @ 23:00:35
Postat av: AManda

tack för fina kommentarer! jag blir alltid mästar glad av dina komentarer! dom är fina ^^ här får du en tjusig tillbaka, hihih. du är bäst!

2006-09-06 @ 13:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback