And..

And what follows is...

Bara sådär!
Jag vet inte hur jag ska få ner det här.
Fast.
Det är en såndär sång som kittlar. Kittlar och gör bubbligt fnitter!

Och inatt drömde jag att jag var hemma hos Arvid. Han bodde i en skyskrapa nästan. Det var massa människor. Vi hällde vatten och ketchup från hinkar utför en balkong. Sen åkte vi båt i ett hemligt rum med massor av gula täcken.
Galen grej!

Och Hannah har en mysig lägenhet där i fängelset.
Och igår kom Jerker hit helt oväntat! Men trevligt!
Och på onsdag då, DÅ, då ska jag och Sara till Karlstad, till Sanne. Javisst! Äntligen! Ni är mina vänner för jag känner er!

Hejdravel.
Ibland behöver jag dravel för att påminna mig själv och för att konstatera. För att spara säkert, lixom.


Kommentarer
Postat av: sanne

Åh, ja! snart!

2007-04-09 @ 23:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback