Mitt/ Avkrampa

ola salo

Detdär med alla och jag var inte helt rätt.
Alla försöker-jag krampar
Det blir så.
Kan inte.
Det är mitt. Mitt eget.
Varför låter jag bort det?
Varför krampar jag bort det?
Åh, jag vill bara att du ska göra pirr och varmt och bubbel och nippertopp rakt igenom.
Och ändå låter jag dig flacka, ändå låter jag dig skava på ett krampaktigt sätt.
Varför krampar jag bort det?

Jag kan. Jag försöker.

Snart har jag avkrampat dig. Snart gör du pirr och varmt och bubbel och nippertopp igen.
Visst gör du?
Jag lovar dig.
Du gör det.
Jag har gråtit floder för dig. Det är bara känslofloder. Bara ordfloder, inutifloder.
Ordfloder som dina som jag har använt, sparat och tryckt så mycket att det ibland blir krampat.
Jag vet inte ens om dig.
Jag kan inte ens om dig.
Ändå krampar du.
Jag ska avkrampa dig. 
 
- And that's just how it is and how it is always been It's were my reason stops and something else comes in I know it doesn't make sense but still
CALLETH YOU COMETH I

Kommentarer
Postat av: Tove

The Ark...

Postat av: sixxteen!

halloj! jag kanske ska ha ferre hos mig på fredag, du får gärna komma i sånna fall :)

2007-04-23 @ 19:51:11
Postat av: sanne

Hey babe! Sommarledarförträff, ja? Du kommer väl, sötagnes? puss

2007-04-26 @ 12:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback