Fix my fingers

När jag cyklade till skolan idag var nästan hela vägen över regemenet avstängd på grund av vägarbete och en tant höll på att bli överkörd. Dramatiskt, men mest förargligt. Jag blev nästan mer chockad än tanten som cyklade iväg fort som attan medan hon förvirrat skrek "HERRE GUUUD!". Helt galet, tänkte jag, helt galet. Och när jag kom  till skolan var jag mest rätt tom och vanlig. Det var ingen fara, allt var ju där när jag kom fram; klassen, Craig, leenden och dendär tryggheten, fast på ett helt annat sätt. Det funkar nu, det ska funka nu. Det känns så, det känns bra.
Bad, sol och billigt godis med fina vänner. Jättesommar fast skolan börjar. Det gillar jag. Asbra, helt enkelt!

Det är nånting som inte finns där längre, eller något som har kommit till under sommaren, något som gör allt så otroligt skönt på något vis. Jag slappnar av på ett helt annat sätt.

Det är lätt, ärligt och varmt. Det är bra. Så bra.

image155

Kommentarer
Postat av: Elin

Fina känslor. Fina grejer. Gillar't!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback