Gillaochså



Grejen är ju den att jag har hittat två sådär väldigt snygga bilder på mig och Emma. En från Hannah Kaufs första fetingfest och en från Lollos maskerad, gammalt men ack vad dessa bilder ligger mig varmt om hjärtat! Hihi! Javisst. Det bara blev så. För jag och Emma har ju varit sådär hysteriska på senaste tiden, eller hur var det?
Javisst! Hysteri, skratt, kramar och glädjedansar!
JAG GILLAR DET! FETT MED NAJS OCH MOS OCH SÅNT.

Fast det var rätt bra att jag crashade idag, för nu ska jag sova, första gången på länge.

För det är ju så att hur mycket handkräm jag än använder är mina händer ständigt galet torra.
Och hur lite jag än har sovit har jag varit väldigt pigg.
Och hur mycket kläder jag än har på mig fryser jag fenomenalt.

Nu, mina vänner, ska trenden ändras, planen planeras om.
JAG SKA SOVA.
(Och jag ska skita i att jag fryser, jagmenar, vissa saker måste man faktiskt släppa.)

Nää, jag ska inte ändra hysteri-skratt-kram-glädjedans-grejen, för den GILLAR JAG SOMSAGT VÄLDIGT MYCKET!

Och jag har nu också hittat det dolda spåret på sista Trolleskivan tack vare Elin!
TROLL! JA JA JA! TACK!

HEJ ALLA JAG GILLAR ER!

(Det är väldigt vad detta går upp och ner. Men meningslöshet får mig att inse det meningsfulla som faktiskt händer.)

DRAVEL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback