GLAD HAMSTER

tofslan och vifslan


Jag har mitt muminhus.
Dit jag flyr, springer, dras, inbjuds, våldgästar eller helt enkelt åker till då och då.
Nu har jag just kommit hem.
(GLAD HAMSTER. VÄLDIGT GLAD HAMSTER.)
Och jag funderar på om alla behöver en snusmumrik.
Ja. Alla behöver.
Jag undrar om min snusmumrik finns i mitt muminhus.
Ja. Den finns.
Jag har en snusmumrik. Min egen snusmumrik.
Eller egentligen har jag flera, mångamånga snusmumrikar.
Och det är jag så fenomenalt glad för.

Och årets trettonhelgsbal var helt enkelt galet bra och så många glada ögon på samma ställe är gladhamsterluddiglyckanäranäranippertopp-känsla.
Bomb och fett med kärlek.

Stiftsgården är mitt muminhus.
NI är mina snusmurikar.

DO THE HAMSTER!

Kommentarer
Postat av: sara

HEJJ!
trettonhelgen var bäst. ingen protäst. tack för dig. och skit och sånt. det var hårt att komma hem måste jag säga.

för att lätta upp stämningen, kolla in min blogg och dom två filmerna. HAHA! puss /Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback