Nuclear

Go nuclear. Nuclear. 
Sentimental geek
Shut up and go to sleep

Haha. Håll tyst och sov.
Fast först ska jag chilla och grilla med alla Gränslösare. Fett! 
Och jag är väldigt nöjd med 18-års dagen. Allt var bra, fint, kalas och JAG GILLAR ER. Jag var typ... ULTRAGLAD.
MHM!

Och en sak till;
Pappa gick förbi större delen av familjen och några släktingar som satt i vardagsrummet idag. Han mumlade "Vad har du gjort av båtnycklarna?" och jag frågade "Vem frågar du?". Pappa såg förvirrad ut ett tag, sedan sa han "Jag vet inte!" lite senare kom han på det "Öhh... Jo, jag frågade Håkan." (Grejen är ju den att Håkan bor en kilometer bort. Han hörde nog inte pappas mumlande. Men han tyckte kanske att det var värt ett försök iallafall...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback