Rövhål

Det spelar egentligen ingen roll hur många gånger man säger eller skriver det. En gång går bra. För det känns lite, lite bättre. Allt bara kryper och försvinner och hur ska det då bli helt bra? Tristess och oro eller bara ren och skär ilska, irritation. ARRGHH. Jag tänker på hur jag ska skriva när jag går och hur jag ska gå när jag skriver. Det kryper och kryper och ja, RÖVHÅL har jag nog sagt, tänkt och skrivet alldeles för mycket och alldeles för lite. Orkar inte gå här. Baka bröd, men nu är det färdigt.
Inte asbra. Rövhål.

Och jag vill verkligen gå på peace and love!


Kommentarer
Postat av: sixxteeen

rövhål är ett bra ord!
glöm bort de hemska som har varit och minns att de roliga finns kvar. Jag längtar efter havet som jag aldrig har fått se och att sammla vackra snäckor är en underbar idè!
eller nått. kom på p&l!

2007-06-21 @ 17:15:46
Postat av: Lizzz

fick du den där sista biljetten som du pratade om?! hoppashoppas! vi kommer ha så himla kul, det är ju väldigt många som ska dit. tänk The Ark sista bandet på lördag, hoppar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback