Always pushing and pulling

Vila bort.
Det är bra.
Jag vet inte riktigt var jag ska placera. Vad jag ska placera.
Vet du vad du ska placera?
När det finns så mångamånga småsaksskarvar som bara flyger runtrunt.
Vad ska man greppa först?
I vilken ordning?
Möjligheter.
Det finns så väldigtväldigt många.
Jag blir sådär tyngd fast jag inte vill. Men det lättade. Precis det lättade. Jag satte på "Best Thing" och OJ, bara flygpirr! Savage Garden, det får aldrig underskattas!
Och jag tror jag placerade bra.
Eller, jag placerade bra. För det känns bra.
Vila bort. Och placera lite.
Lite i taget. Det bästa är nog lite i taget.
Men det blir så att när det tyngd och vrål och matttrött då går inget. Inget placeras. Nejnej.
Och när det är jättesuperhyper då vill allting placeras. Då är det svårt. Det blir jättejättebra men oftast med något skav.
Sedan finns ju flygpirr och lugnglädje. Då blir det lite placerat utan skav. Bra och fint sådär. Fast ändå kan det bli skarv.
Det kan. Eller inte.

Men nu ska jag sluta skriva självklart fladder.

Jag kan skriva att jag saknar Olle. För jag har inbillat mig att jag behöver en bamsebamsekram just nu. Inbillat mig glada ögon. Duvet. Supermakternas skog?!
Tarvligt..?
Trevligt!.

moonmenmilk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback