Tillfreds/fantastiskt

Fantastiskt vilken skrivtorka här, fantastiskt vilken bildtorka här, fantastiskt vilken internettorka här, fantastiskt vilken värld det finns om man letar lite, reser lite. Fantastiskt vad jag har mycket idéer som jag inte alls känner för att skriva här just nu.
Det är fantastiskt att jag är här och att jag mår fantastiskt bra. Och att behovet inte kliar. Jag kan tillfredsställa det.

Det är fantastiskt.
Att jag kan tillfredsställa mitt behov!

Som en liten gåva såhär i juletid skall ni få en bild från förra julen i Bastberg (fantastiskt igen).
Håkan Hagegård som Papageno i Ingemar Bergmans uppsättning av Trollflöjten.
Fantastiskt!


Kommentarer
Postat av: Elin

Alltå, Aggie-babe, fattar du hur mycket jag saknar dig? Jag känner på mig att lösningen på problemet lite skulle kunna vara att jag ringde dig inom kort. Ska försöka genomföra detta lilla trix, när tiden finns, och det gör den snart. greatness!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback