Bastbergsbastun

Jag flyttar gärna in i bastbergsbastun. Med någon med ett kort, vackert namn och ett lugnt leende.
Eller bor där som nu med Hanna och Ebba. Med mamma och pappa, med syster och bror och allt vårt. Allt lovlugnt och all finhet. Harmoni, verkligen fulländad harmoni! Jag har inte sovit så helt på länge. Så effektivt och effektfullt. Och allt vackert, jag dånade en bit.
Och ödehuset. Och skogen. Precis så är det.

Det är lite lättare att komma tillbaka nu, men det svåra är fortfarande ogjort.
Det var svårt att åka. Jag flyttar gärna dit, ett år eller så.
Med någon med ett kort, vackert namn och ett lugnt leende.


Kommentarer
Postat av: Amanda

åhw bastun i bastberg, vilka minnen!

2008-02-28 @ 21:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback