Att må sjukt illa

Jag mår sjukt illa. Helt sjukt illa.
Jag hatar blodillamående, inte spy, bara må må må. En massa må och allt gör ont. Blodillamående.
Det var tur att Arvid var här. Annars hade jag varit sjukt arg hela dagen också. Men Arvid räddade måndagen! Det var tur.
Och att Sanne tycker om mig är tur, jättetur! För jag tycker om henne mycket. Och nu förstår jag att det är exakt rätt Härnösandhelg denna helg, jag behöver er.!

Imorgon får bli helt bra eller sjukdag. Inget blodillamående mellanting. Helt sjuk eller helt bra, så måste det bli.

Sedan kan Island få mig mycket bättre, bara tanken på det. För Emma räddade också min dag!
Jag, Emma och Island är gladet rakt igenom!

Vissa dagar måste namn nämnas och syskon bete sig, det är viktigt.


image174

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, sådana saker är verkligen bra.

åhh bi-mario är så fin :)

Postat av: Emma

Verkligen gladet rakt igenom!
Det kommer att bli så braaa :)

2008-01-30 @ 00:27:27
URL: http://tjing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback